30.06.2010

Ansiktsspray

En dusj med ansiktsvann er oppfriskende, behagelig og oppkvikkende. Jeg anbefaler dette spesielt på fly der luften er tørr, eller hvis du jobber foran en PC.

Jeg sprayer meg jevnlig utover dagen, men mest på reiser. Deilig på stranden også.

Det finnes mange ulike ansiktssprayer på markedet. Jeg bruker en fra Clinique og en fra Avène. Evian har også gode ansiktssprayer vet jeg.

Avène Thermal Spring Water har et lavt mineralinnhold og opprettholder derfor den naturlige balansen og følsomheten i huden, uten å forårsake dehydrering eller irritasjon.

Ideell for normal og sensitive hud. Bruk Avène Thermal Spring Water hver morgen som første del av skjønnhetspleie-rutinen og deretter i løpet av dagen når huden din er irritert, eller bare for å friske opp huden. Termisk Spring Water er tilgjengelig i tre størrelser: 50 ml, 150 ml og 300 ml. Den minste passer perfekt i håndbagasjen, for den får plass i de små plastposene i sikkerhetskontrollen : )