27.10.2010

London!

Har akkurat kommet hjem fra noen dager i London. Var der i forbindelse med jobb, så det ble kun én dag med shopping.

Det ble en cargo bukse fra TopShop (kan vise dere senere) og en ny Eight Hour lipstick med farge. Den har kommet i 4 ulike farger nå (Honey, Plum, Blush og Pink) som er genialt spør du meg. Jeg valgte Blush og den er ikke så rosa når den kommer på, som på stiften. Gir kun en anelse rosafarge.




Jeg hadde også tenkt meg på Abercrombie & Fitch, men det ble med tanken. For se på denne køen for å komme inn i butikken! Jeg stilte meg i kø, men etter at jeg hadde flyttet med 0,5 meter på 15 min, droppet jeg drømmen om ny hoodie : (

Den butikken har jo nesten blitt en turistattraksjon. Kanskje ikke så rart, når man kan bli tatt bilde av ved siden av en digg gutt i bar overkropp på vei inn : )

Inngangen er ved de store søylene og som dere ser gikk køen rundt hjøret av kvartalet!

Mye roligere i Bond Street




På Selvfridges får man kjøpt de lekreste cupcakesene.
Gode var de også : )
Legg merke til de på nederste hylle med glitter på! CUTE!


To typiske London-bilder til slutt : )