31.12.2010

2010!

Et år er snart slutt og før vi går inn i det nye, vil jeg foreta et lite tilbakeblikk på mitt 2010. Det er så koselig å mimre over høydepunktene man har gjort i løpet av et år. Fort gjort å glemme de - her er mine.

Vært i London

Hatt en nydelig sommerferie på Mykonos

Vært i Helsinki

Vært i Tallin

Vært i Cannes

Vært på A-ha konsert

Kjøpt iPad

Vært i Hamburg

Vært på Champagne-smaking

Vært i eventyrbryllup

Blitt tante for annen gang - til nydelige Stella

Blitt fadder for skjønne Jakob

Vært på premieren av Sex and the City 2!

Løpt 10km i Oslo Maraton

Sett SATC2 5 ganger på kino!

Blitt lykkelig eier av en Marc By Marc Jacobs Hobo

Solgt leiligheten jeg bodde i 10 år på Bislett

Kjøpt ny leil på Frogner

Flyttet sammen med kjæresten min

Fått roser og sjokolade på Valentines Day

Kjøpt meg min første Lanvin kjole

Klipt av meg alt håret


Sett 40 filmer på kino


Sist, men ikke minst = jeg begynte å blogge!


Tusen takk for ALLE kommentarene jeg har fått på bloggen min, jeg har lest de alle. Håper dere vil fortsette å lese min blogg i 2011 også!

GODT NYTT ÅR mine kjære blogglesere!

Og husk;