17.04.2011

Lange skjørt!

Med litt frykt har jeg blitt mer og mer oppmerksom på at, hvis jeg vil være trendy i sommer, må jeg skaffe meg et langt skjørt. Og kanskje du som meg, tror at en må være over 180 cm for at det skal se fint ut. Men det stemmer ikke.

Langt skjørt kan brukes av alle - det kommer bare an på stylingen. Langt skjørt kan matches med en litt casual topp (bilde 1: net-a-porter), et mønstret skjørt matcher med en enkel hvit skjorte (bilde 2: net-a-porter).

Er du litt mer vågal kan du prøve deg på colourblocking med klare farger i tillegg til at skjørtet er langt, blir det to trender på en gang : ) (bilde 3: net-a-porter).

Hvis du synes det blir litt to much: kan du kopiere de mer nøytrale forslagene fra Nelly.com eller H&M (bilde 4 og 5)

Og ikke glem at alle forskjellige stilene blir smashing med et par freshe sandaler til!
God skjørt-sommer!