16.10.2011

Lang bob

Som mange kanskje husker klipte jeg en bob i fjor høst. Den ble etter min mening altfor kort og jeg fikk "frisørangst". Bestemte meg for at jeg aldri mer skal til frisøren. De skjønner jo ingenting!

Men over et år (oops!) har gått og tuppene ble slitte, flisete og "spiser" seg oppover. Jeg måtte gjøre noe med det. Redningen ble frisør Alex på Olimb&Co i Prinsensgate 22 (ved Steen&Strøm). Han er både frisør og stylist (jobber bl.a med Mag og KK), så han skulle få lov å fikse håret mitt.

Og det er en grunn til at han er det, for å si det sånn! Superdyktig seniorfrisør som jeg anbefaler. Han forsto hva en lang bob er, og klipte det slik at jeg både kan bruke løshår og spare til enda lengre. Så nå er det sunt med friske spisser.

Stor takk til Alex! Du har kurert min frisørangst ; )
Ring 22 42 08 95 hvis du også vil bli fin på håret.

Før og etter: