29.03.2012

Play!

Pausen er over og jeg har trykket på blogg-play-knappen igjen. Nå har det faktisk gått 5 måneder siden jeg har blogget og jeg har savnet det. Savnet å kunne formidle de "viktige tingene" og savnet å få kommentarer og tilbakemeldinger fra dere. Jeg håper dere fortsatt er her og at dere titter innom når det passer. Kanskje får jeg noen nye lesere fremover også - velkommen til gamle og nye!

Tenkte først å lage en ørliten oppsummering av det jeg har gjort siden sist.

NOVEMBER 2011:
Lang, tung og mørk måned selv om jeg feiret bursdagen min i slutten av måneden. Bursdagen ble faktisk tilbragt i Lisboa på jobbreise, Eurobest reklamefestival. Lisboa var en utrolig fin by, som jeg absolutt vil tilbake til. Eurpoas svar på San Francisco med bratte bakker, trikker og en bro veldig lik Golden Gate. Bra shopping, Starbucks og koselige fortauskafeer er det også.










DESEMBER 2011:
Julebord, julegaver, juleinnkjøp, julelunsj, julevask, julemas og julestress - før vi endelig kunne feire julaften. Men - 2. juledag satt kjæresten min og jeg oss på fly til Singapore, Thailand og Bangkok. En nydelig jule- og nyttårsferie på hele 3 uker, som gjorde godt for både kropp og sjel. Vi var først i Singapore før vi slappet av i noen uker på Koh Samui og Koh Tao i Thailand. Ferien ble avsluttet med noen dager i Bangkok.




























2012:
Så ble det nytt år og det var iallefall godt for min del. Noen ganger er det greit med nye, blanke sider i filofaxen, og tanken på at man skal fylle et helt nytt år med nye muligheter, nye minner og ny erfaring er en god følelse!