02.07.2012

Lillehammer!

Når gode venninner flytter hjem og vekk fra Oslo, blir man trist. De vanlige rutinene, de hyppige cafébesøkene og de koselige kveldsturene blir dessverre borte. Impulsiviteten på å møtes forsvinner. Man må planlegge.

Og det er akkurat det Mari og jeg hadde gjort. Lørdag hadde vi planlagt å være sammen. Hele fem timer hadde vi til rådighet, som er noensinne mer enn vi har hatt i Oslo. Så sånn sett blir kvalitetstiden enda bedre!!

Og for en koselig dag. Shopping i gågaten, lunsj i parken og til slutt sightseeing i OL byen. 
Perfekt!
Jeg fikk til og med, med meg "niste" og lesestoff på toget hjem. Dette kaller jeg en perfekt lørdag. Tusen takk, Mari!

Takk til NSB som gjør at Mari kun er to timer unna.
Avstand har ingenting å si på gode vennskap!
Jeg kommer snart igjen : )