14.09.2010

Skjerjehamn og Bergen!

Vet det ble en liten bloggpause på meg i slutten av forrige uke, men det skyldes den enkle grunn at jeg har vært på Kickoff med jobben, uten mac og nett - men derimot med champagne og sol : )


På Gardermoen - klar for kickoff!

Vi har vært på et veldig idyllisk og vakkert sted - Skjerjehamn. Etter en lang busstur fra Flesland tok vi ferje over til denne øya, og endte opp i et nydelig hus i den sjønneste shabby chic stil. Her finnes både en gammel landhandel og Kong Olav statuen som Oslo Kommune ikke ville ha. Men hadde jeg vært Kong Olav, hadde jeg vært glad jeg ble plassert her : )









Dagen etter dro vi tilbake til Bergen og var med på Champagne-smaking i enda et vakkert hus - Legenes hus. Jeg tok bilder av den gustavianske spisestuen, for den er jo helt lik den jeg har kjøpt til den nye leiligheten. Denne stilen likte jeg godt. Gustaviansk, rosetter, lysekroner og champagne!!! Vakkert!



Innviet min nye Leopardkjole fra H&M. Belte fra Gina Tricot, armbånd fra H&M.



To av mine gode kollegaer : )