01.11.2010

Cherry on Top Award!



1. Først skal jeg rette en takk til avsenderen: Tenk at man kan få en cherry tilsendt helt fra Jørpeland! Jeg har familie på Jørpeland som er et koselig sted utenfor Stavanger. Min kjære kusine Janet er en fantastisk blogger der hun skriver om seg og sitt på en morsom måte med glimt i øyet.

Hun har en nydelig sønn, flott mann og koselig hjem. Bildene fra huset deres er som hentet ut fra et interiørblad. Tusen takk for Cherry on Top Award, og for at du leser og liker min blogg!!

2. Kopiere bildet. Done.

3. Skrive tre ting jeg liker: Sushi, shopping og champagne ; )

4. Sende den videre til fem. Denne gangen må det bli:
ladybirdnest
camillapihl.no
rocknrollballerina
hvitblomst
jannesinverden
Take it or leave it!

5. Vise mitt drømmebilde

Fordi jeg blir hoppende glad av å være i New York og drømmer om en tur dit snarest : )