27.11.2010

Dagen er ikke den samme uten...

Jeg fikk en utfordring av Janne, der jeg må nevne 5 ting jeg ikke klarer meg uten. Nå er det mye mer enn 5 ting jeg ikke klarer meg uten i hverdagen, så her skal dere få se hva jeg har i vesken.


Mitt lille Mulberry-tårn, bestående av filofax, lommebok og sminkepung. Går aldri uten døren uten denne trioen.





Så må jeg ha med nøkler selvfølgelig, i et søtt Marc Jacobs etui. De som kjenner meg godt vet at jeg ikke klarer å ta i nøkler (synes de lukter helt forferdelig - klarer ikke forklare det på en annen måte) og derfor må jeg ha "gummihåndtak" på hver eneste nøkkel. Det er derfor jeg liker dette etuiet så godt, for da er nøklene liksom pakket inn i vesken min.... Ja, jeg vet jeg er litt rar : )


Min kjære iPhone har fast plass i vesken.


Til slutt må jeg nevne Elisabeth Arden´s Eight Hour Cream og et lite søtt lommespeil (fra Sephora) som hver dag er med meg ut døren.


Mangler bare en Mulberry veske til å ha trioen min i.....