10.02.2011

Vixen Blog Awards!

I går var jeg sammen med min venninne Janne på Vixen Blog Awards. Ikke så veldig bra show, men morro å glane (for det var det alle gjorde) på andre bloggere : ) Kan trygt si at Janne og jeg trakk opp gjennomsnittsalderen i den salen...hehe!

Uansett, det var veldig gøy å bli invitert og å være i en sal med så mange festkledde, stilige jenter! Gøy også å se alle de "kjente" bloggerne! Moro at Norge nå har en Awards kun for bloggere, selv om vi er 3 år etter Sverige...

Gratulerer til dere som var nominert og til alle vinnerne!

Årets moteblogg: Camilla Pihl
Årets Makeupblogger: Iselin Pettersen
Årets Gatemote-blogg: Streethearts
Årets Inspirasjonsblogger: Livingdoll
Årets Dagens outfit-blogg: Showmanship
Årets Fotoblogg: Kari Kjøsnes
Årets nykommer: TommyLife
Beste internasjonale blogg: Style by Kling
Beste blogg: Linniiie

Jeg hadde på meg dressjakke H&M, skinnbukse BikBok, sko Bianco, klokke Triwa, armebånd So Bee.



Noen bilder fra kvelden: