10.03.2011

Skohylle!

Jeg skrev i et tidligere innlegg om min frustrasjon over hvor jeg skal plassere alle skoene i den nye leiligheten vår. De ble dyttet i skap, plassert i pappesker og noen fikk dessverre plass på loftet...sukk!

På soverommet har vi en innbygget varmtvannstank og ved siden av denne et garderobeskap. Det er plassen over her som jeg gjerne ville utnytte, men pga sikkerhet må vi kunne ta av lokket på kassen og dessuten er veggene i mur, så jeg ville helst ikke henge noe på veggen heller. Ikke så enkelt å finne en løsning med andre ord.




Jeg har lenge tenkt og lett etter en løsning på problemet og vært innom de fleste møbelbutikker. Jeg måtte nemlig ha en hylle som var 60cm bred og jeg ble skuffet da jeg oppdaget at Billy hyllene til IKEA kun kommer i 40cm og 80cm bredde. 60cm bredden har vist utgått av sortementet. Og ikke kunne den være for høy heller og jeg måtte kunne supplere med flere hyller.

Puh....

MEN: jeg fant - jeg fant!

IKEA BESTÅ hyllen kommer i 60cm bred og er 130cm høy - og man kan kjøpe ekstra hyller! HURRA!
(Du får den i en høyere variant også)

Jeg ble så glad og det ble skoene mine også, selv om det bare er plass til de fineste parene. Nå har de iallefall fått et eget hjem, en plass, en verdig hylle - nå gjenstår det bare å hente de som er på loftet....






PS: Tips til å få bedre plass, er å sette skoene annenhver.