11.05.2011

Fra skjønnhetsavdelingen...

Det ble mye klær og sko, men også ting til badehyllen er billig i New York. Jeg hadde med meg dette hjem:



Dermalogica Daily Microfoliant (vanlig str og reisestr) - bruker jeg hver dag. Den peeler huden så behagelig og skånsomt at man kan bruke den hver dag, derav navnet. Huden blir ren og klar.

Dermalogica Sheer Tint (dark) - dagkrem med litt farge og solfaktor. Et must hele sommerhalvåret. Dette er min soleklare favoritt!

Dermalogica Clean Start - dagkrem med litt farge. Skal gi enda mer glød enn Sheer Tint.

Chanel Vitalumere Foundation - en god foundation med mye fuktighet. Jeg bruker nr 40 Beige.

Seche Vite - verdens beste overlakk. Gjør at neglelakken tørker rekordfort og lager en hard hinne som tåler "en trøkk".

Yello-Out - UV lakk til oss med akrylnegler. Tar bort det gule og gjør de klare med ørlite lillaskjær. Må sees : )

Abercrombie & Fitch parfyme - samme duft som er i butikkene. Lukter himmelsk. Jeg spurte om den er Unisex, det var den dessverre ikke, men fikk høre at det var mange jenter som bruker den. Jeg har blitt en av de....



Løsvipper bruker jeg mye og spesielt til fest, derfor er det greit med et ørlite lager.

Husker dere jeg skrev om denne måten å legge negle"lakk" på? Vel, i NYC kjøpte jeg med to pakker med ulike strips og jeg gleder meg til å teste det ut.

Noen som har prøvd Minx, OPI eller Sephora sine strips?