12.07.2011

Home Sweet Home!

Da er jeg hjemme igjen etter 10 varme, late og nydelige dager i Marbella. Har hatt det helt fantastisk og jeg har masse bilder/outfit å vise dere, men må nok dele det opp litt.


Stor overgang fra en nydelig solseng i 35 varmegrader til å sitte inne på kontoret igjen... Men, men, sånn går det når man velger å ta ferie tidlig. Har noen uker igjen altså, men "sparer" de til høst og jul.

Så de siste julidagene skal nytes i byen min; Oslo! Jeg har planer om å være med venninner (de som er hjemme), gå på kino, spise is, grille i parken, spise reker på Lille Herbern, frokost på kaffebrenneriet, lunsj på Åpent Bakeri, sushi på en benk og nyte at det faktisk går ann å få litt sommerfølelse i hovedstaden også!



I går pakket jeg ut av kofferten og....jepp...vasket løshåret etter ferien. Og sånn så det ut - hehe! : )
(Pulsbelte kan brukes til så mangt)