07.08.2011

Min helg!

For en helg! En helg som ikke inneholdt så veldig mange planer, ble fyllt opp av de kosligste ting.

Jeg har fått blomster ...av Møller altså, når vi fikk vår nye bil på fredag. Ehhh...bilen har jeg glemt å ta bilde av, men den er mørk-grå. Hehe!


Jeg har bakt scones. Eller det vil si toro har bakt, jeg bare blandet det sammen ; )


Jeg har vært på Kolonihagen med Janne, Kristin og Helen. Superkoselig!!



Jeg har feiret min farmor som ble 95 (!!) år!! Hurra for verdens beste farmor!


Vi har endelig kjøpt en puff (så jeg har noe å slenge bena på når jeg blogger og leser motemagasiner. De "viktige tingene" med andre ord ; )




Jeg har lakket negler i solen.



Jeg har sett Horrible Bosses (terningkast 4), Bridesmaids (terningkast 5) og Hjelp, vi er i filmbransjen på kino (terningkast 5). Og spist altfor mye kino-smågodt...nam!





Håper du også har hatt en fin helg!