01.08.2011

Ocean Club!!

En av dagene i Marbella var vi på Ocean Club! Det er en superfin strandclub som oser av luksus og eleganse! Alt er hvitt, blått, rent og delikat.

Ocean Club åpner kl 0930, og vi var der kl 10.00. Vi hadde ikke reservert solseng, men siden vi var så tidlig ute (vi var de første der) så fikk vi plass. Anbefaler å bestille på forhånd.

Solsengene kommer i ulike prisklasser og det er dyrt, men én dag i ferien kan man unne seg nettopp dette. Vi kjøpte en solseng til 135(!) euro og det var de billigste ved bassenget. Det var noen enda nærmere bassenget som var enda større og høyere, og som er runde.

Det gikk ikke mange timene før dette stedet var helt fullt og den ene Missoni bikinien gikk forbi etter den andre. Et utrolig posh sted og man blir liggende å se på alle menneskene i steden for å lese bok...hehe! Caffe latten er den beste jeg har smakt noengang og fruktfatet var jo bare et kunstverk i seg selv.

Vi spiste også lunch der og makien smakte himmelsk. Dyr lunsj også, men er man vandt til norske priser, blir det ikke så ille.

For en fantastisk dag vi hadde her!!!

Denne dagen skal jeg aldri glemme!!! Spesielt ikke når jeg til vinteren venter på trikken i minus 20!
Da skal jeg lukke øynene å drømme meg tilbake til Ocean Club.

Ocean Club - vi sees snart igjen!