23.05.2010

Eventyrbryllup!

Da er min kjære venninne Mari lykkelig gift! Dette er det vakreste bryllupet jeg noensinne har vært i. Thorskogs slott var ubeskrivelig vakkert og ingen bilder eller ord kan beskrive dette stedet. Solen strålte om kapp med brudeparet og det hele var som et eventyr. Vielsen foregikk ute på en knallgrønn gressplen under et flott bøk-tre, med fuglekvitring, fontener og strykekvartett som eneste lyder. Bortsett fra "ja" selvfølgelig : )




Men det er ikke bare stedet som var vakkert. Mari var blendende vakker som brud og brudekjole, hår og makeup var helt perfekt! Hun var rett og slett helt nydelig! Brudekjolen hennes var jeg stolt med på å plukke ut og den er fra Kristins Brudesalong på Lillestrøm. Brudebuketten besto av vakre peoner. Gifteringen av a girls best friend - diamonds selvfølgelig!

Se på dette vakre brudeparet!






Omgivelsene var perfekt, maten var nydelig, gjestene var hyggelige, brudeparet var vakre og talene rørende og følsomme. For noen nydelige familier! Var ikke bare jeg som gråt under talene...mange i selskapet mente pollenallergien hadde skylden for at tårekanalene åpnet seg....hehe!

Min kjole er fra H&M Garden Collection, sko og veske også fra H&M. Solbriller: Gucci. Hår: fikset av min gode, snille, flinke venninne Silje, men hun og den frisyren fortjener et eget innlegg!