14.05.2010

Oh oh...Treatment!

For en liten stund siden skrev minmote.no om kjendisenes favoritt: Moroccanoil!

Jeg er stor fan av hårprodukter, så før noen kunne si hårolje hadde jeg logget meg på Lookfantastic og bestilt hårkuren hjem i posten.

Jeg valgte hårkuren fremfor håroljen pga mitt hårs behov for intensiv pleie. Nå har jeg brukt den noen ganger, og jeg har ikke blitt skuffet. Hårkuren skal sitte i 15 min i håndkletørket hår, men kan godt sitte lenger. Og resultatet er mykt, skinnende og sunt hår.
Det sørger antioksidanter og forskjellige vitaminer for.

Er du ikke overbevist enda?
Da kan jeg også si at hemmeligheten ligger i hovedingrediensen, som er olje fra Argantrærne i Marokko.
Det hevdes at arganolje har egenskaper som kan fornye strukturen i hårcellene og få tilbake glansen i skadet hår.