02.05.2010

Kjoler ut - skjorter inn!

Beklager lite blogging fra meg i går, men jeg var opptatt med å bære pappesker og søppelsekker inn i min egen leilighet. Siden det var regn og helligdag i går, bestemte vi oss for å utnytte den fridagen. Kjæresten min har nå nemlig flyttet inn til meg (en midlertidlig løsning til vi har kjøpt ny leilighet) og mine kjoler er nå byttet ut med skjorter i alle regnbuens farger. Fikk heldigvis beholde skoskapet mitt, men nå er det fullt her. Vi må iallefall ha en stor leilighet med stooort walk-in-closet. Drømme...


I dag skal vi på visninger og i en barnebursdag. Noen ganger føler jeg at helgen har for få timer, misforstå meg rett, det er bare koselig ting vi skal, men skulle helst ønske jeg ikke hadde en eneste plan. Blir mere blogging fra meg senere, og da om viktige ting ; ) Snakkes!