20.01.2011

Venti Uno!

Nadya er nok mest kjent fra "Skal vi danse" på TV2, men det hun egentlig gjør er å designe, sy og produsere kjoler for sitt eget klesmerke Venti Uno - som betyr tjueen!

Søte Nadya har åpnet butikk på Tjuvholmen i Oslo og i går var jeg invitert til en ekslusiv dameaften med rabatt på hele hennes Coctail Collection, med champagne, sjokolade og herlig stemning.


Vi var en gjeng med kjoleglade damer som prøvde mange kjoler. Her var det utrolig mye fint og har du ikke vært innom butikken til Nadya ennå, anbefaler jeg at du gjør det.

Alle kjolene er sydd på en body som gjør at man ikke trenger undertøy under. Det vil si at kjolene sitter utrolig pent og flott etter din figur og det vil ikke være noen "undertøyskanter" som synes gjennom kjolestoffet. Lekkert, smart og behagelig!




Nadya og meg:

Min flotte kusine Elisabeth og vakre Nadya:

Elisabeth og meg:

PS: Kjolen min kusine har på seg, hadde Andrine Flemmen på seg på Idrettsgallaen.

Nadya selger også mange kule og tøffe smykker i butikken sin. De passer perfekt hvis du vil rocke opp en av hennes kjoler!


Jeg endte opp med dette rålekre armebåndet med Swarovski perler. Me like!


For mer info og å se mer av Nadyas kjolekolleksjon, se ventiuno.no