19.08.2010

Eye Lashes!

I Tallinn er som sagt alt av Spa og skjønnhetsbehandlinger billig. Jeg anbefaler alle jenter å ta en Tallinn-tur, hvor man tar pedikyr, manikyr, massasje, ansiktsbehandlinger, hair extension, eye lash extension etc etc.... Det bør bli jenteturen fremfor noen spør du meg!

Jeg hadde bestemt meg for å ta Øyevipp-extention i Tallinn. Betalte kun kr 450,- istedenfor kr 1500-2000,- her hjemme.

Prinsippet er det samme som her, de limer en og en extention til dine vipper. Du trenger ikke ha mørke vipper, for de kunstige er sorte og hele øyevippen din blir sort. Hele behandlingen tar ca 1,5 time. Jeg sovnet... Jeg ba om å ikke få de for lange, men at det skulle se naturlig ut. De er bare bittelitt lenger enn mine egne.

Jeg bruker nå kun mascara nede og 2 min på å sminke meg!
Veldig fornøyd!

Her er før og etterbilder:

(Dette bilde er tatt utendørs og gjør at jeg "myser" og ikke helt får opp øyelokket....hehe)