26.08.2010

Fra Bislett til Frogner!

Da har jeg tømt og flyttet ut fra min leilighet på Bislett. Veldig rart å ikke skulle bo her mer, da jeg har bodd her i 10 år. Rart også å tenke på at det skal bo en ny jente her, men hun kommer helt sikkert til å få det fint. Jeg for min del, kommer til å savne rosettene, stukkaturen og fløydørene. Høres sikkert rart ut, men det er på en måte det som var denne leilighetens "smykke", i tillegg til at jeg synes det er så flott.

Liker gamle leiligheter med sjel jeg, ikke nytt, hvitt og sterilt. Men det er jo positive og negative sider ved alt. Vi har dessverre ikke slike "smykker" i den nye leiligheten, men vi har god takhøyde, så jeg har allerede sjekket ut å kjøpe rosetter, selv om det ikke blir like flott som orginalt.

Uansett, tusen takk for 10 gode, morsomme, glade, triste, tankefulle, humoristiske og fantastiske år!
Hadet Bislett!



Ok, over til Frogner : )
Her er vi i full gang med oppussing, og som dere ser er gulvet nå på plass på det som skal bli det nye Norema kjøkkenet. Fargen på gulvet heter oljet ask og er lys og fin. Norema begynte å montere kjøkkenet i dag, så skal vise dere hvordan det blir etterhvert. Fargen på veggen heter Lys antikkk, men synes dårlig på dette bilde.


Som dere skjønner har kjæresten min og jeg ikke noe sted å bo akkurat nå. Derfor sover vi hos hver våre foreldre, som jeg må si er utrolig koselig. Bare se hva mamma hadde gjort i dag tidlig. Dekket er koselig frokostbord til pappa, meg og henne selv og lagt frem teposer og frukt til meg. Så det er iallefall en som er glad for oppussingen; MAMMA!

Tusen takk for koselig frokost mamma! Du er den beste!