27.06.2011

Krøller og Lanvin!

Bryllup er en flott anledning til å finne frem finstasen, glittersko, løshår og løsvipper! Gøy å pynte seg skikkelig - jeg digger det!
Jeg hadde en frisørtime til krølling av både løshår og mitt eget, to timer før viselsen. Skulle bare innom på morgningen å levere løshåret og så skulle jeg komme tilbake til min avtalte time senere.

Men jeg er sånn litt over gjennomsnittet opptatt av å ha god tid, så jeg begynte å bli litt stresset av å krølle hår kun to timer før vielsen. Så når jeg var innom frisøren med løshåret på morgningen, nevnte jeg mitt høye stressnivå og vi ble enige om å sette i varmruller allerede da, så kunne jeg bare gå med de til min andre time, der løshåret skulle i.

Ok, mye detaljer her nå, men poenget er at jeg da måtte gå med varmruller i 3 timer! Gjett om det ble krøller!
Kunne ikke akkurat gjøre så mye enn å vente på hotellrommet og "gå ut" skoene for kvelden (ikke at det hjalp noenting, de forsvarnt under bordet ved middagen). Og godt jeg var litt småstresset for jenta som hadde time før meg, skulle sminkes også, så frisøren sa hun ikke hadde rukket det, hvis vi ikke hadde gjort det på denne måten. Puh!

Kjolen ble Lanvin fra fjorårets H&M sitt designersamarbeid. Sko fra Nelly.com. Veske fra Mulberry. Belte fra Zara.