11.06.2011

Sommerfest og Outfit!

I går var jeg som sagt på årets sommerfest med NMH gjengen! Selv om regnet høljet ned utenfor var det topp stemning og høy partyfaktor. Vertinnen hadde laget i stand en nydelig 3 retters middag med tilhørende mye godt i glasset.

På verandaen var det pyntet med puter, peoner, lykter og hvite gardiner og pledd. Følte jeg var i St.Tropez - så lekkert var det. Så selv om det regnet var det virkelig Sommerfest med stor S. Mindre sommer ble det ikke med skalldyr til forrett og hovedrett!

For en utrolig morsom kveld med en fantastisk gjeng! Er støl i lattermusklene - gleder meg allerede til julebordet!

Jeg hadde på meg jeans, sko og kimono fra H&M. Armebånd fra Mulberry, Marc by Marc Jacobs og H&M. Klokke fra Triwa.

Og så innviet jeg min nye Daria Clutch fra Mulberry!!! : ) Den er lys rosa med glitter, men det synes ikke så godt på bildene. LOOOVES IT!!