07.06.2011

Mulberry Taylor!

Jeg innrømmer det - jeg er kresen når det gjelder vesker. Den må helst være firkantet og ha liten hank. Den må ha fint fór - helst lyst så jeg ser hva jeg har i vesken. Og så liker jeg at den står oppreist og ikke faller sammen som en sekk. Og så kan den ikke ha for mye metallting og lenker på seg (don´t ask).

Jeg tror jeg har funnet en som oppfyller alle mine krav. Jeg liker egentlig veldig godt både Alexa og Bayswater fra Mulberry, men har liksom ikke funnet fargen jeg vil ha på de modellene.


Jeg fant en jeg likte godt på Mulberry i New York og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte den... Typisk meg! (den er lys rosa, selv om det ikke ser slik ut på dette dårlig iPhone-bilde)
Ikke husker jeg navnet på denne modellen heller, noen som vet?



Men kanskje en brun Mulberry Taylor Oversized er det som skal bli min neste Mulberry?

Hva synes dere?
Er den fin?