23.06.2011

Snur i døra!

Da er jeg hjemme etter en nydelig uke på den franske riviera. Cannes er et fantastisk sted og det hjelper jo med sol, 30 grader, saltvann, faglig påfyll og gode seminarer.

De første dagene leide jeg og kjæresten min bil og kjørte til St.Maxime, St.Tropez, Antibes og Monaco! For noen flotte luksussteder!

Skal vise dere flere bilder og mange outfit fra uken, senere.





Men nå pakker jeg bare om bagen fra sommerkjoler til bryllupsfest. I morgen går turen til Sandefjord der våre gode venner skal bli mann og kone på lørdag!



Må innrømme at jeg synes det er så flott å få være med på en bryllupsfest. Få være med på den mest spesielle og lykkeligste dagen i noens liv. Få være med på vielse, middag og fest. Få være med på en hel dag i kjærlighetens tegn.

Gleder meg til å se verdens beste og vakreste Stine som brud!